Apua sidosryhmäviestintään LAGO Logisticsille

Mainio | 24.04.2020

LAGO Logistics on Tampereella, Helsingissä ja Puolassa toimiva kansainvälisten kuljetusten järjestelijä. Olemme suunnitelleet LAGOlle materiaaleja eri käyttöihin, mm. verkkosivusisältöjä, painettuja materiaaleja sekä uusimpana asiakaslehden.

Printtilehteen päädyttiin, koska haluttiin viesti, joka tavoittaa varmasti oikeat lukijat. Printtilehden kohdentaminen asiakastietojärjestelmän avulla on helppoa, minkä lisäksi printillä on oleellinen etu: siihen on helppo palata, kun lukijalla on aikaa.

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä, kertoen uusista palveluista, osaamisesta ja asiantuntijuudesta. Asiakascaset lisäävät luottamusta ja henkilöstön esittelyt tuovat LAGOlaisia lähemmäs asiakkaita: on mukava tietää tutun äänen takana olevasta ihmisestä muutakin kuin nimi ja numero.

Asiakaslehti on otettu hyvin vastaan LAGOn asiakkaiden ja sidosryhmien keskuudesta. Näin kokeiluna liikkeelle lähtenyt lehti saa välitöntä jatkoa.

Lue myös

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020

Matka alkaa verkossa, myös bussilla. Mainostoimisto Mainio vastaa ExpressBusin markkinointiviestinnästä kokonaisuudessaan. Haku- ja somemarkkinoinnin hoidamme…

Mainio | 01.09.2019

Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki – miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.

Mainio | 11.06.2019
asiakaslehti

Asiakaslehtien tekeminen on markkinointiviestintätoimistoille tuttua ja usein toistuvaa työtä. Paperiset ja digitaaliset lehdet ovat asiakkaille…

Mainio | 29.05.2019
UPM lehti-ilmoitus

UPM Metsä kilpailutti toimistot vastaamaan kampanjasuunnittelusta. Vakuutimme heidät rohkealla linjallamme, joka poikkesi toimialasta ja totutusta…

Mainio | 23.05.2019
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!