Katossa reikä, eikä! Hämeen Laaturemontti markkinaykköseksi

Mainio | 29.11.2018

Mainostoimisto Mainio on ollut mukana vauhdittamassa Hämeen Laaturemontin kasvua alansa markkinajohtajaksi ja parinkymmenen hengen yrityksestä nykyiseksi, yli 600 ihmisen työpaikaksi.

Yrityksen toiminta on laajentunut Pirkanmaalta myös muualle Suomeen ja Ruotsiin. Ruotsin lanseerauskampanjan hoiti Mainio.

Aivan alussa keskeinen haasteemme oli kattoremonttien keskittyminen kesään. Nyt jo yli kolmannes kattoremonteista tehdään talvella. Suomalaisten jäätyneisiin asenteisiin on saatu sinnikkäällä työllä sulateltua valtava muutos.

Legendaaristen viestien lisäksi yhteistyö kattoi kaiken muun: Hämeen Laaturemontin visuaalisen ilmeen, sesonkikampanjoinnit, asiakaslehdet ja myynninedistämismateriaalit.

Hämeen Laaturemontin matka jatkuu Vesivek-brändin alla.

Lue myös

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!