Mainio ottaa käyttöön etätyöasun

Mainio | 01.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

– Teetimme etätyöasun, jotta työntekijämme muistaisivat, että vaikka ympäristö on kotoinen, kukaan ei ole downshiftaamassa, vaan töitä tehdään kuten aina – täysillä ja loppuun asti, kertoo Mainion johtoa lähellä oleva taho.

Tyyliltään asu on ottanut vaikutteita pop-kulttuurista. Asun muotoilussa on panostettu työergonomiaan.

– Siinä on tosiaan aukot molemmille käsille sekä päälle. Asu on tehty kankaasta, joka vaikuttaa päällisin puolin laadukkaalta. Itse designissä halusimme yhdistää modernia rajoja rikkovaa vallankumouksellisuutta hyvinkin perinteiseen ja brutaaliin arkeen, jotta voisimme tarjota meidän erilaisille työntekijöille kaikille jotakin, toteaa suunnittelutyöryhmää johtanut henkilö.

Etätyöasusta on jo erittäin positiivisia kokemuksia.

– Juu, onhan tässä ehkä hieman historian havinaa. Ja se toki aina plussaa, että on vaatteet päällä. Sanovat että kaikkeen tottuu, kertoo suunnittelija, joka ei halunnut nimeään julkaistuksi tässä yhteydessä.

Lue myös

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020

Matka alkaa verkossa, myös bussilla. Mainostoimisto Mainio vastaa ExpressBusin markkinointiviestinnästä kokonaisuudessaan. Haku- ja somemarkkinoinnin hoidamme…

Mainio | 01.09.2019

Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki – miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.

Mainio | 11.06.2019
asiakaslehti

Asiakaslehtien tekeminen on markkinointiviestintätoimistoille tuttua ja usein toistuvaa työtä. Paperiset ja digitaaliset lehdet ovat asiakkaille…

Mainio | 29.05.2019
UPM lehti-ilmoitus

UPM Metsä kilpailutti toimistot vastaamaan kampanjasuunnittelusta. Vakuutimme heidät rohkealla linjallamme, joka poikkesi toimialasta ja totutusta…

Mainio | 23.05.2019
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!