Mainio ottaa käyttöön etätyöasun

Mainio | 01.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

– Teetimme etätyöasun, jotta työntekijämme muistaisivat, että vaikka ympäristö on kotoinen, kukaan ei ole downshiftaamassa, vaan töitä tehdään kuten aina – täysillä ja loppuun asti, kertoo Mainion johtoa lähellä oleva taho.

Tyyliltään asu on ottanut vaikutteita pop-kulttuurista. Asun muotoilussa on panostettu työergonomiaan.

– Siinä on tosiaan aukot molemmille käsille sekä päälle. Asu on tehty kankaasta, joka vaikuttaa päällisin puolin laadukkaalta. Itse designissä halusimme yhdistää modernia rajoja rikkovaa vallankumouksellisuutta hyvinkin perinteiseen ja brutaaliin arkeen, jotta voisimme tarjota meidän erilaisille työntekijöille kaikille jotakin, toteaa suunnittelutyöryhmää johtanut henkilö.

Etätyöasusta on jo erittäin positiivisia kokemuksia.

– Juu, onhan tässä ehkä hieman historian havinaa. Ja se toki aina plussaa, että on vaatteet päällä. Sanovat että kaikkeen tottuu, kertoo suunnittelija, joka ei halunnut nimeään julkaistuksi tässä yhteydessä.

Lue myös

Meidän toimiston ovet lävähtivät auki tänään 2.8. ja palvelu pelaa tuttuun tapaan puhelimitse 010 548 8500…

Mainio | 02.08.2021

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!