Miten mittaan ja raportoin markkinointitulokset?

Elämme pitkäaikaisista asiakassuhteista, suhteiden on oltava molemminpuolisia. Tästä syystä haluamme tarjota yhteistyön aloittamisen ja suurten muutosten tueksi asiantuntemusta mittaamisen ja raportoinnin tueksi.

Mittaamisen työpaja ja koulutus

Onko markkinointi kulu, joka lähinnä harmittaa? Päätöksenteko on vaikeaa, perustelut ja tulokset monitulkintaisia? Tehdään markkinoinnista tulosvastuullista yhdessä!

Mainio Muutos on 4 tunnin mittainen workshop, jossa markkinointi linjataan liiketoiminnallisten tavoitteiden kanssa jiiriin. Ei lätinöitä brändiväreistä, somepöhinästä tai seuraavista isoista jutuista – vain ja ainoastaan liiketoimintalähtöistä markkinoinnin roolin nostamista. Workshopin jälkeen jokaisella postauksella, palvelutapahtumalla sekä mainoksella on selkeämpi merkitys. 

Mainio Muutos auttaa erityisesti digitaalisen markkinoinnin kokonaiskuvan hahmottamiseen. Workshopin jälkeen tiedät, mihin markkinoinnissa tulee keskittyä ja pystyt painottamaan oikeita asioita.

Markkinoinnin mittariston toteutus

Jotta markkinoinnin seuraaminen olisi konkreettista, voimme laatia digitaalisen mittariston Muutos-workshopin pohjalta. Tämä Google Data Studion pohjalle rakennettu mittaristo auttaa sinua keskittymään oleelliseen sekä antaa tueksesi jatkuvaa ajantasaista raporttia.

Olemme palvelleet mm.

Tarvitset vain yhden numeron

Onko kysyttävää? Lähetä viesti!