Etsimme AD:ta Tampereelle

Timo M | 01.07.2018

Hei sinä innokas ja osaava graafinen suunnittelija tai AD: tässä mahdollisuutesi ottaa seuraava askel urallasi. Hyppää mainioon remmiimme ja tule Mainion AD:ksi! Meillä saat uusia projekteja ja pääset toteuttamaan ideoitasi asiakkaidemme kanssa neuvotelluissa rajoissa.

Toivelistamme on lyhyt:

    • Konseptointiosaamista sekä oletusarvoisesti visuaalisen suunnittelun osaamista
    • Kokemusta mainostoimistossa työskentelystä
    • Luovuutta ja uteliaisuutta
    • Kykyä keskustella markkinointiviestinnästä ja perustella ratkaisunsa
    • Uskallusta hypätä uuteen ja keskustella raakileista
    • Rohkeutta auttaa kaveria ja antaa palautetta
    • Halua ja kykyä levittää ja kehittää osaamistasi

Tarjoamme:

    • Uusia asiakkaita
    • Pitkiä päiviä ja mainostoimistoarkea – you know the drill
    • Tiimin avuksesi – meillä ei työn kanssa jää yksin.
    • Palkan ja mukavasti työsuhde-etuja

Jos olet osaava henkilö ja voitat luottamuksemme, urakehityksesi voi olla nopeaa!

Parikymppinen Mainio on aikuisuuden kynnyksellä ja etsimme nyt osaavia tekijöitä auttamaan meitä nostamaan profiiliamme ja tuomaan syvää osaamista. Kun me Mainiossa joudumme tekemään valintoja tuloksellisuuden, strategian ja luovuuden välillä, me valitsemme tuloksellisuuden. Se ei sulje muita pois, päinvastoin. Tuloksellinen markkinointi pohjaa mielestämme perusteltuun strategiapohjaiseen konseptiin, jonka synnyttämisessä sinulla ja tiimilläsi on keskeinen rooli. Arvostamme luovaa ajatteluasi ja kykyäsi viedä ajatuksesi käytäntöön.

Jos kiinnostuit, soita, kysy, mailaa, viestitä – tyyli on vapaa. Etenemme asian kanssa hitaasti kiiruhtaen: tarvitsemme ammattilaisen heti, mutta tavoitteenamme on löytää kohtuullisessa ajassa paras mahdollinen osaaja.

Sovi haastattelu:

Timo Mäkeläinen

Liiketoimintajohtaja, osakas
040 356 3456
timo@mainiota.fi

Hannele Hyödynmaa
Toimitusjohtaja, yrittäjä
040 550 0801
hannele@mainiota.fi

Lue myös

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!