Sandberg on käsite

Hannele | 14.08.2020

Tasan 40 vuotta sitten vastavihitty nuoripari Raija ja Ari Sandberg aloitti menestyksekkään yrittäjätaipaleensa perustamalla Parturi-Kampaamo Sandbergin Tampereelle. Neljänkymmenen vuoden aikana heidän toiminnastaan hiusalalla on tullut suorastaan käsite. 


Molemmilla omat vastuualueet 

Raijan erikoistuessa taloushallinnon lisäksi peruukkien ja irtolisäkkeiden sisäänostoihin ja myyntiin, vahvisti Ari mielikuvaansa alan edelläkävijänä ja uudistajana moninaisissa luottamustehtävissä sekä oman alansa että monissa yrittäjäyhdistyksissä. 

Kun tarvittiin medialle mielipide hiusalan uusimmista trendeistä tai vaikkapa ratikan vaikutuksista yrittäjän liiketoimintaan, oli Ari oikea henkilö vastaamaan. Vankat omat näkemykset, persoonallinen esiintymistaito, loistava ammattitaito yhdessä yhteiskunnallisten asioiden seuraamisen kanssa  on ollut Arin menestyksen salaisuus. 


Luotetaan ammattilaisiin 


Mainostoimisto Mainion kanssa Sandbergin parturi-kampaamo ja peruukiliike aloitti yhteistyön jo vuonna 2010.

– Olemme uusineet ilmeemme kahdesti kymmenen vuoden aikana muuttaessamme uusiin tiloihin  ja molemmat uudistukset tilattiin mainostoimisto Mainiosta, kertoo Raija Sandberg. Ja yhteistyö on aina sujunut hyvin, hän jatkaa.

– Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa. Etenkin viimeisin uudistus, jossa Mainio suunnitteli meille aivan täydellisen uuden logon ja visuilmeen, on saanut runsaasti asiakkailtammekin hyvää palautetta, Ari Sandberg kertoo. 

Huoliteltu ulkonäkö kertoo paljon 

Ari Sandberg on myös kysytty juontaja sekä luennoitsija. Mainion henkilökunta on koulutettu Arin toimesta useampaankin kertaan. Huoliteltu ulkonäkö, siistit hiukset, pukeutuminen ja hyvä käytös ovat muutenkin Arin spesialiteetteja. 


Yhteistyö jatkuu 

– Mainiosta saimme jälleen hyvän palvelun lisäksi uuden ilmeen, ja sen mukaiset ikkunateippaukset, ajanvarauskortit, roll-upit, myymäläjulisteet – sanalla sanoen kaiken, ja lähes yhdellä puhelinsoitolla. -Eikä hintakaan päätä huimannut, 40-vuotista yritystään hillitysti juhliva pariskunta toteaa tyytyväisinä. 

Lue myös

Meidän toimiston ovet lävähtivät auki tänään 2.8. ja palvelu pelaa tuttuun tapaan puhelimitse 010 548 8500…

Mainio | 02.08.2021

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!