Digimarkkinointi
Digimainonta ohjaa kauppaan
Digimainontaa tehdään yleisesti kahdesta syystä: kaupan synnyttämiseksi tai kiinnostuksen herättämiseksi. Se sopii niin kokemuspolun alkuun kuin viimeiseksi askeleeksi ennen verkkokauppaa.
Teemme digimainontaa mittaussuunnitelman pohjalta, tavoitteiden toteutumista optimoiden (konversio-optimointi). Työ voi olla jatkuvaa hakusanamainontaa tarkalle kohderyhmälle sekä yhtä lailla brändillistä kampanjointia useissa mainosverkostoissa tai retargeting-mainontaa. Kohdentamismahdollisuudet ovat monipuoliset, eikä laajuuden tarvitse olla pelkkä mainos – digikampanjaan voi sisältyä mainonnan lisäksi vaikkapa kilpailuja, vaikuttajia, sosiaalisen median kampanjointia sekä kampanjasivuja.
Tavallisia mainosmuotoja ovat bannerit, animoidut html5-bannerit, hakusanamainokset ja videomainokset animoinnilla tai kuvattuna.
Maksullisessa mainonnassa käytämme Facebookin (Facebook, Instagram, Messenger, Facebookin verkosto), Googlen (hakukone, Youtube, Googlen verkosto, Gmail, Maps), Sanoman, LinkedInin ja Match2Onen työkaluja. Näin pääsemme useaan verkostoon ja saamme kohdennettua mainontaa joko laitteiden perusteella tai laiteriippumattomasti.