Digimarkkinointi

Digimarkkinointia, joka edistää liiketoimintaa

Digimarkkinoinnin tavoite on tuottaa liiketoiminnalle mitattavaa, konkreettista hyötyä. Oli kyseessä tunnettuuden rakentaminen, liidien hankinta, kauppa tai asiakkaiden sitouttaminen ja palvelu, meillä on näkemystä sopivimpiin ratkaisuihin.

Digimarkkinoinnin suunnittelu lähtee mittausssuunnitelmasta, joka konkretisoi tavoitteenne ja asettaa tavoitetasot, joita kohti lähdetään menemään. Tämän jälkeen jokainen tehtävä toimi tehdään siksi, että päästään kohti asetettuja tavoitteita. Ja etenemistä totta kai seurataan koko ajan.

Koska digimarkkinointi on monesti hyhmäinen ja moniselitteinen kokonaisuus, keskitymme kanssanne niihin toimiin ja mittareihin, joilla parhaiten edistetään tavoitteiden toteutumista ja voidaan eteneminen todistaa.

Tästä syystä tarjoamme digipalveluitamme suunnitelman mukaisesti, oikeassa järjestyksessä. Täten hakukoneoptimointi (SEO), hakukonemarkkinointi (SEM), Google My Business -profiili, sosiaalinen media, videoiden käyttö, suosittelut, sisältömarkkinoinnin eri toimenpiteet, bannerimainonta, liidauslomakkeet, sähköpostisuorat sekä eri analytiikan ja verkkosivujen kehittämisen työkalut otetaan käyttöön siinä kohtaa, kun ne ovat kokonaisuuden kannalta järkeviä. Myymme palveluita toki yksitellen, kunhan se on perusteltua.

Autamme hallitsemaan kokonaisuutta ja tekemään digimarkkinoinnista strategista. Kanssamme tiedät, mihin toimilla pyritään vaikuttamaan ja