Digimarkkinoinnin tehostaminen

ExpressBus valtaa kaistaa verkossa

Matka alkaa verkossa, myös bussilla. Mainostoimisto Mainio vastaa ExpressBusin markkinointiviestinnästä kokonaisuudessaan. Haku- ja somemarkkinoinnin hoidamme kokonaan meille ulkoistettuna palveluna.

Kaukolinjojen bussiliikenteen kilpailutilanne on muuttunut viime vuosina rajusti. ExpressBusin oli löydettävä uusia kohderyhmiä, kohdistettava tehokkaammin ja päästävä mukaan asiakkaidensa arkeen.

ExpressBusin verkkosivusto palvelee kymmeniä tuhansia matkalipunostajia kuukausittain. Facebookissa ExpressBus kohdistaa ja testaa toimenpiteitä juuri niille kohderyhmille, joille bussimatkustaminen on toimiva vaihtoehto. Yhteistyömme aikana Facebook-yhteisön koko on kolminkertaistunut.

Mainion rakentama Instagram-yhteisö kasvaa ja kehittyy vauhdilla. Mainostoimisto Mainio hoitaa myös ExpressBusin asiakaspalvelua Messengerin kautta.

- Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019 - Tuloksia 2015-2019
3 x
Facebook-yhteisön koko on kolminkertaistunut, mikä auttaa viestin orgaanisessa leviämisessä.
Uutta
laajensimme digimarkkinointia ja sitä kautta toimien mitattavuutta
alas
Käyttäjien keski-ikä: nuoret löytävät EB:n entistä paremmin.