Visuaalinen suunnittelu

Pakkaussuunnittelu antaa tuotteelle erottuvan ilmeen.

Sellainen tuote millainen pakkaus. Paraskin laatu jää huomaamatta, jos se ei välity ulos. Pakkauksen on ilmennettävä tuotteen kohderyhmää ja asemointia markkinassa, siksi pakkaussuunnitteluun ei ole olemassa yhtä oikeaa ratkaisua.

Myymälämateriaaleilla tuote nostetaan esiin kaupassa. Ne sopivat esillepanoon, promootioiden pitämiseen vaikkapa tuote-esittelijälle tai kampanjointiin tuotelanseerauksen tai pakkausuudistuksen yhteydessä.

Meiltä saat tuoteilmeet ja niiden pohjalta suunnittelemme pakkaustarrat, etiketit, pussit, kääret, – sekä toki myymälämateriaalit, kuten hyllypuhujat, ständit ja muut esillepanomateriaalit. Painatuksiin meillä hyvät kumppanit.

- Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin - Suunnittelua monenlaisiin pakkaustarpeisiin
Tarra
Yksinkertaisinta pakkaussuunnittelua: läpinäkyvän pakkauksen päälle tuleva tarra. Näin saadaan tehtyä nopeasti ja yksinkertaisesti blankosta pakkauksesta private label kaupalle, urheiluseuralle tai liikelahjaksi.
Ilme
Tuotelinjojen pakkausilmeet, jotka luovat erottavat sarjan kilpailevista tuotteista. Näissä olemme hakoja!
Pussi
Freesit omanlaiset leipäpussit - meillä on kokemusta leipien pakkaamisesta ja linjoista usean leipomon kanssa.