Mainonnan suunnittelu

Printtimainonta muuttuu premiumiksi

Printtimainonta pitää pintansa, eikä hätäinen hyppy digiin tuota aina toivottua tulosta. Printti on media, josta mainokset on totuttu löytämään. Siellä mainokset eivät ahdista, pinta on suurta ja brändiä tukeva viestintä on voimissaan. Kyllähän se niin on, että TV-kampanjan jälkeen valtakunnan ykkösmedia on etusivu.

Printissä kohdennusta tehdään lukijaprofiilien avulla, mikä toki vaatii hieman enemmän osaamista ja ymmärrystä kuin digimainonnan kohdentaminen. Hyvin suunniteltu lehtikampanja – tai parhaassa tapauksessa mediarajoja tuntematon 360-kampanja – kuitenkin on tutkitusti tehokas ja vaikuttava tapa. Koska perinteisen lehden tilaaminen on muuttumassa entistä vahvemmin statussymboliksi, löytyy maksuvoimainen yleisö paperin äärestä.

Perinteisten lehtimainosten lisäksi suunnittelemme journalistisempia advertoriaaleja, lehtien liitteitä, kuvastoja, esitteitä… kaikkea erikoisempaakin painokoneesta ulos tulevaa. Yli 20 vuoden historia alalta tarkoittaa, että printtiaikakauden kokemus elää meissä yhä vahvana: prosessimme ovat sukkelia ja media tunnetaan kuin omat taskut.

Kun yhdistämme vahvaan printtiosaamiseemme digitaitomme, autamme teitä saamaan parhaan mahdollisen hyödyn kanavariippumattomasta kampanjoinnista, jossa printti ja digi ovat toteutusmuotojen kuvauksia, eivät suunnittelun periaatteita.

Onko kysyttävää? Lähetä viesti!