Visuaaliset uudistukset

Rahtikeskuksen uusi linja vie rouheasti eteenpäin

60-vuotias Vantaan Rahtikeskus muutti nimensä Rahtikeskukseksi vastaamaan paremmin yrityksen valtakunnallista toimintaa. Samalla haluttiin uudistaa kehittyvän yrityksen visuaalinen ilme sekä kaikki markkinointimateriaalit.

Mainion suunnittelema logo haastaa: se on rohkea, jopa itsevarma. Kovan kuoren alta pilkottaa sopivasti inhimillistä tunnetta ja väriä.

Rahtikeskuksen uusi viesti täydentää vakuuttavasti logon assosiaatiomaailmaa: Tiet ovat meidän.

Laadukas yritysvideo sitouttaa myös omaa henkilöstöä muutokseen ja nostattaa yhteistä ylpeyttä Rahtikeskuksen osaamisesta.

- Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja - Uusi rouheampi linja