Viestintä

Sosiaalinen media on vuorovaikutusta ja palvelua

Sosiaalinen media on nykyään välttämätön kanava. Some vaatii herkkää korvaa, palavaa kiinnostusta asiakkaaseen, ongelmanratkaisutaitoja ja kanavaan sopivaa asennetta.

Joitakin markkinoijia sosiaalinen media ahdistaa, ja se on ihan ok myöntää. Sillä kun ymmärtää somen olevan oma heikkous, siihen saa kätevästi apua ulkopuolelta. Some tehdään yleensä vaikeammaksi kuin se onkaan. sosiaalisessa mediassa riittää yleensä oma viehättävä persoona: työtä ei tehdä anonyymisti passiivimuodossa kirjoittaen, vaan ihan omilla kasvoilla ja äänensävyllä.

Sosiaalisessa mediassa runsaudenpula ja toiminnan kokopäiväisyys saattavat aiheuttaa harmaita hiuksia. Silloin kannattaa soittaa Mainiolta kaverit apuun. Olemme vuosien varrella tehneet palveluna LinkedInin, Facebook, Instagramin ja Pinterestin ylläpitoa. Parhaimmillaan toimimme ulkoistettuna someosastona, joka osaa vastata teidän asiakkaittenne kysymyksiin.

Autamme valitsemaan käyttöönne parhaimmat kanavat, katsomaan miten nykyisistä kanavista saisi enemmän irti ja toki jeesaamme strategian, vuosikellon ja itse päivitysten kanssa. Jos eilen some vielä harmitti, meidän kanssamme somestanne tulee mainio juttu!

PS: some on paljon enemmän kuin vain viestintäkanava: se on myös erinomainen väylä kohdennetun markkinoinnin toteuttamiseen. Kerromme mielellämme, miten se toimisi teidän yrityksenne kohdalla.