Mainonnan suunnittelu

Suoraa myyntiä suoramarkkinoinnilla

Suoramarkkinointi tähtää myyntiin. Digiaikana toiminta on ruvennut konkretisoitumaan sähköpostimarkkinointiin, remarketing-kampanjoihin, hakusanaan, täsmäbannereihin ja kampanjasivuihin. Silti ei kannata unohtaa, että suora voi yhtä hyvin olla paperinen esite, kiehtova laatikko, Ostos-TV -mainos, kuponkikatalogi, push-viesti – mikä tahansa vahvalla toimintakehotteella (CTA) varustettu kohdennettu mainosviesti.

Suoramarkkinointi on säänneltyä. Koska suoramarkkinoijan tärkeintä omaisuutta ovat osoitetiedot, ei niitä kannata menettää huonosti suunnitellun kampanjoinnin johdosta, vaan käyttää suoramarkkinoinnin suunnitteluun ammattilaisia. Olemme tehneet suoraa niin kuluttajille kuin yrityspäättäjille.