Brändin tunnettavuus

VTS-kotien brändimielikuva kirkastui

VTS-kodit oli alueellaan merkittävä vuokranantaja ja alan toimija, mutta mielikuva ei vastannut todellisuutta.

Yhteistyössä Mainion kanssa VTS-kotien brändimielikuvaa on kirkastettu sen kaikkein keskeisimmän kautta: yritys kasvattaa yhteistä hyvää ja tarjoaa edullisia vuokrakoteja.

Monikanavainen brändityö on tuottanut ripeästi tulosta: VTS-kotien kokonaismielikuva nousi vuodessa 9. sijalta kakkoseksi. (Taloustutkimus Oy 2017)

- Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan - Mitä saimme yhdessä aikaan
2.
VTS-kotien sijoitus kokonaismielikuvatutkimuksessa brändityön aloittamisen jälkeen. (nousu sijalta 9).
kirkas
brändimielikuva ja selkeä positio voittoa tavoittelemattomana vastuullisena toimijana