Uudet kasvot

Mainio | 30.01.2018

Mainiossa ei jääty tuleen makaamaan, kun osaamista siirtyi vuodenvaihteessa työurillaan uusiin haasteisiin.

 

Ylpeänä saamme nyt esitellä uudet vahvistuksemme! Nämä uudet kasvot, yhdistettynä vanhoihin Mainioihin tekijöihimme, takaavat osaamisemme pysyvän vähintäänkin yhtä laadukkaana ja innovatiivisena kuin aiemminkin. Saattaapa olla, että joltain osin osaamisemme jopa nousee, mene ja tiedä. Tulevat työt puhukoon puolestaan. He ovat konkreettinen osoitus siitä imuvoimasta, mikä Mainiolla yhä on haalia huippuammattilaisia riveihinsä!

 

Sari Sarkola (kuvassa oikealla)

Sari omaa peräti 25 vuoden kokemuksen mainostoimiston AD:na työskentelystä. Hän on todellakin Art Director, joka on suunnitellut visuaalista viestintää useille isoille toimeksiantajille Pirkanmaalla ja pääkaupunkiseudulla. Sari on erinomainen strateginen ja visuaalinen suunnittelija, joka on pysynyt ajan hermolla alan digitaalisessa murroksessa mm. kouluttautumalla sosiaalisen median saloihin.

 

Ville Malja (kuvassa keskellä)

Ville on koulutukseltaan graafinen suunnittelija, joka on erikoistunut audiovisuaaliseen viestintään. Hän tuo varsinkin Mainio Motioniin uutta voimaa ja ideointikapasiteettia. Ville on elementissään videokameran molemmilla puolilla, ja digitaalinen ajattelu on hänelle arkipäivää. Itse asiassa Ville tuo mukanaan koko Mainion osaamisrepertuaarin, mutta ennen kaikkea valo- ja videokuvaukseen kansainvälisen tason osaamista. Ville on nimittäin ehtinyt tehdä jo yhden uran ammattimuusikkona Lapko –nimisen bändin kitaristi-laulajana, joten esiintymisvarmuutta ei mieheltä ainakaan puutu.

 

Tarmo Lyytikäinen (kuvassa vasemmalla)

Tarmo on viestinnän moniosaaja, jonka erityisosaaminen on sisältösuunnittelussa ja nimenomaan tekstipuolella. Urheilumaailmasta tuttu ja varsin monipuolisen viestinnän kokemuksen omaava Tarmo on juontaja, selostaja, kommentaattori ja käsikirjoittaja samassa paketissa. Hän on hyvin tottunut työskentelemään erilaisten viestintävälineiden parissa sekä kameran edessä että takana. Tarmo tuo yllätyksellistä ideointikykyä sekä raikasta luovuutta Mainioon out of the box –ajattelunsa kautta.

Lue myös

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!