UPM lehti-ilmoitus

Uusi kulma metsänhoitoon UPM Metsälle

Mainio | 23.05.2019

UPM Metsä kilpailutti toimistot vastaamaan kampanjasuunnittelusta. Vakuutimme heidät rohkealla linjallamme, joka poikkesi toimialasta ja totutusta inhimillistäen metsänhoidon.

Yhteistyömme aikana olemme suunnitelleet kampanjoita heidän ostajapersoonilleen mm. taimikonhoidosta, puukaupoista ja sähköisistä palveluista.

Lue myös

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Nämä kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Mainio | 10.02.2021

Toiminnan keskiöön ei kuulu myynti eikä sinne kuulu markkinointi, ei tuotekehitys eikä hallintoneuvosto. Siellä ei ole tilaa kassavirralle, balanced score cardille eikä yhtiökokoukselle. Ainoa aurinko on asiakas. Yrityksen hyöty sidosryhmilleen syntyy asiakkaan palvelemisesta.

Mainio | 28.01.2021

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Tällä kertaa kysymys kuuluu yksinkertaisesti: montako käyttäjää eri…

Mainio | 11.01.2021

Oman brändin luominen on ollut meille tärkeä vaihe, ja siinä Mainio on ollut apuna

Mainio | 16.09.2020

Uskon, että koska molemmat yritykset, Mainio ja me, olemme yrittäjävetoisia pk-yrityksiä, niin yhteisen kielen löytäminen on ollut helppoa.

Mainio | 14.08.2020

Suomeksi ja englanniksi tehty asiakaslehti auttaa LAGOa sidosryhmä- ja asiakasviestinnässä.

Mainio | 24.04.2020

Etätyön jatkuessa hamaan tulevaisuuteen on Mainiossa otettu käyttöön etätyöasu.

Mainio | 01.04.2020

21 vuotta Tampereelta käsin kotimaista markkinointialaa eteenpäin vienyt Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainio on päättänyt reagoida Korona-virukseen.

Mainio | 13.03.2020

Aluksi etsitään yleistermeillä ja brändihaut tulevat vasta toisena. Täten kaikki toimijat ovat samalla viivalla, ja vain hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta ratkaisevat.

Mainio | 27.02.2020
Onko kysyttävää? Lähetä viesti!