Uutta

Kuka löytää siniselle merellesi? Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä...
Asiakaslehden anatomia Asiakaslehtien tekeminen on markkinointiviestintätoimistoille tuttua ja usein toistuvaa työtä. Paperiset ja digitaaliset lehdet ovat asiakkaille...
Uusi mainio: projektipäällikkö Sanna Noki Muotialalta mainostoimistoon: Sanna aloitti meillä projektipäällikkönä. Tehdään nopea kontrolli: miten on sujunut?
Hyvää kansainvälistä äidinkielen päivää! Viestintäsuunnittelijamme Matti kertoo suhteestaan kieleen kansainvälisen äidinkielen päivän innoittamana.
Voivatko tunteet olla digitaalisia? Sähköisen maailman mahdollistaman eksponentiaalisen kehityksen ansiosta lähes kaikki voidaan digitalisoida. Miten käy tunteille? Elämme sähköisen...
Kill your darlings Rakkaalla lapsella on monta nimeä: aarre, muru, pupu, pikku peruna, höpönassu. Nyt se on aika...
Messuilta morjesta! Tarmo, tuo messujen kultainen kiertäjä, kertoo kokemuksistaan syksyn messuilta.
Työn ilo Satuin taannoin kuulemaan kahvilassa viereisen pöydän keskustelun, jossa kaksi nuorehkoa naista moitti työpaikkaansa ja lähinnä...
Blogikirjoitus. No voi… Hei, kaikki kirjoittamaan sisältöjä! Miten suhtautua yli-innokkaaseen markkinointihenkilöön? Otto reflektoi.
Sain kokea Mainion päivän Toimistossa on vilinää ja vilskettä, nauru kantautuu korviini kun toimiston väki vastaanottaa vieraan Mainion päivänä....

Lataa lisää