MAINIO
// TAMPERE
EST. 1999

Toistot lisäävät suoritusvarmuutta. Me olemme olleet vuosia suurten toimijoiden luottopakki ja pienempien yritysten kokonaisvaltainen palveluntarjoaja. Ilmoitustuotanto, esitteet, katalogit ja kausikampanjat toteutuvat meillä rutiinilla ja pitkäaikaisessa yhteistyössä kappalehinnoin. Autamme tehostamaan digimyyntiä, verkkokaupan tuotekatalogin markkinoinnissa tai tarjouspyyntöjä tuottavien verkkosivujen rakentamisessa.

MAINIOT
MAINIOT
Sami Suosalo on Mainion toimitusjohtaja ja yrittäjä. Samin tausta on myynnissä ja rahoituspuolella.
Sami Suosalo
// Yrittäjä
// Hallinto
Benjamin Varonen. Mies joka soittaa teille.
Benjamin Varonen
‍‍
// Myynti
Timo Mäkeläinen on Mainion strategi ja digisuunnittelija. Timo hallitsee markkinoinnin teoriasta käytäntöön.
Timo Mäkeläinen
// Strategia
// Digisuunnittelu
// Web
Hannele Hyödynmaa on Mainion perustaja. Hannele kasvatti yhden naisen toimiston alueensa tunnetuimpien joukkoon.
Hannele Hyödynmaa
// Perustaja
// Hallituksen puheenjohtaja
Elisa Tapaila on Mainion osakas ja digimarkkinoinnin asiantuntija.
Elisa Tapaila
// Osakas
// Digisuunnittelu
Mailimme ovat muotoa etunimi@mainiota,fi
Yhteys
yhteys

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.