Fiksupinta Oy tuli Mainion asiakkaaksi vuonna 2020. Fiksupinnan yrittäjä Ville Pihlajamäki ymmärsi markkinoinnin tärkeyden ja etsi mainostoimiston avukseen - alalle ehkä poikkeuksellisesti - heti ensimmäisenä tilikautenaan. Mainio valikoitui yhteistyökumppaniksi rakennusalan osaamisen ja helpon yhteydenpitokulttuurin takia.
Kaikki lähti liikkeelle yrityksen toiminta-ajatuksen kiteyttämisestä. Ilmeen haluttiin viestiä laatua. Tunnistettavan ilmeen jälkeen alkoi yrityksen toiminnan kehittäminen kohti helpompaa myyntiä. Jotta rakentamisen työtä voidaan myydä verkkokauppapohjaisesti tulee aloittaa täysin uudentasoinen avoimuuden kulttuuri alalle hinnoittelun suhteen. Hinnat tuli olla näkyvillä kaikille, jopa ilman rekisteröitymistä. Rakennus- ja korjausrakennusalalla tyypillisesti hinnoittelu on ollut kaikkea muuta kuin avointa. Fiksupinta ei nähnyt ongelmaa hintojen avoimuudessa, sillä yritys oli käyttänyt aina neliömetrihinnastoa joka ei muuttunut esimerkiksi asiakkaan iän tai tietotaidon mukaan. Seuraavana askeleena oli digikampanjointi. Autoimme Fiksupintaa niin Google Ads-mainonnassa kuin bannerikampanjoinnissa. Tavoitteemme oli löytää kauppaa ja tunnettuutta tehokkaasti. Jos olet Fiksupinnan mainontaa nähnyt, tiedät kyllä, että me uskallamme ehdottaa ja toteuttaa.
Markkinointi on sujunut vaivattomasti, nopeasti ja ennen kaikkea kustannustehokkaaasti. Näin hätäisenä miehenä arvostan että ideat otetaan käsittelyyn ja niiden laatu arvioidaan nopeasti. Asiat hoituu helposti puhelimitse joko soittaen tai viesteillä, vaikka suoraan työmaalta. Markkinointi on toiminut nousujohteisesti koska Mainio on ehdottanut toimivia kampanja-aihioita ja medioita.