Ajatus omista brändeistä lähti liikkeelle, kun mietimme, miten voisimme helpottaa omaa myyntiämme. Miten voisimme tukea ja olla aidosti lisäarvoa tuottava apu pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka rakentavat kasvua ja brändiään? Miten rohkaista isoja vakiintuneita yrityksiä kehittämään ja innovoimaan uutta?
Kun teemme samaa markkinointityötä kuin asiakkaamme tuloshakuisesti, puhumme heidän kanssaan samaa kieltä. Tunnemme markkinoijan kipukohdat ja tavat ratkaista ne, Samalla maailman mennessä lujaa vauhtia eteenpäin, tämä on paras löytämämme tapa pitää yllä omaa, konkreettista osaamista. Ja aivan kuten asiakkaamme, me emme tavoittele brändeillämme huomiota, vaan positiivista ROI:ta.
Onhan tämä parhaimpia tapoja päästä kokeilemaan uusia menetelmiä ja kehittämään omaa osaamista, vai mitä?