Brändimme

Sekä pieni tarina siitä, miksi meillä on omia brändejä.

BRÄNDIT

BRÄNDIT

Miksi mainostoimistolla pitäisi olla omia brändejä?

Ajatus omista brändeistä lähti liikkeelle, kun mietimme, miten voisimme helpottaa omaa myyntiämme. Miten voisimme tukea ja olla aidosti lisäarvoa tuottava apu pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka rakentavat kasvua ja brändiään? Miten rohkaista isoja vakiintuneita yrityksiä kehittämään ja innovoimaan uutta?

Kun teemme samaa markkinointityötä kuin asiakkaamme tuloshakuisesti, puhumme heidän kanssaan samaa kieltä. Tunnemme markkinoijan kipukohdat ja tavat ratkaista ne, Samalla maailman mennessä lujaa vauhtia eteenpäin, tämä on paras löytämämme tapa pitää yllä omaa, konkreettista osaamista. Ja aivan kuten asiakkaamme, me emme tavoittele brändeillämme huomiota, vaan positiivista ROI:ta.

Onhan tämä parhaimpia tapoja päästä kokeilemaan uusia menetelmiä ja kehittämään omaa osaamista, vai mitä?

ValueMyBrandin logo. ValueMyBrand on Mainion oma brändi, jonka alla myymme brändiarvon määritystä.
Brändin nimi: Valuemybrand

Brändin verkkosivu: valuemybrand.com

Brändin tarkoitus: Brändiarvon mittaaminen

Brändin kohderyhmä: Yrityksen ja yrittäjät, jotka tarvitsevat brändiarvolle mittarin joko toiminnan mittarina tai yrityskauppaa suunnitellessa.

Miksi tämä brändi: Brändiarvon mittaaminen on monien suomalaisten toimijoiden ulottumattomissa. Me rakensimme palvelun, jonka avulla brändiarvo saadaan laskettua kansainvälisten ISO-standardien mukaisesti.

Mitä me olemme tätä brändiä luodessamme oppineet: Brändiarvon mittaamiseen käytettävät menetelmät, brändiarvon osatekijät, parhaat tavat vaikuttaa brändiarvoon.
Brändin nimi: TBA (est. Q4/23)

Brändin verkkosivu: TBA

Brändin tarkoitus: TBA

Brändin kohderyhmä: Kuluttajat

Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.